زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 5:18 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 629
نویسنده پیام
amirhiphop آفلاین


ارسال‌ها : 7
عضویت: 20 /4 /1394
محل زندگی: تهران
سن: 23

تشکر شده : 1
نقد و برسی تک آهنگ ابدی از سهراب ام جی

ابدی پروژه ای تکی هست از سهراب ام جی که یکی از عضوای کلیدی و قدیمی گروه زدبازی بوده و کار تولید اون بر عهده ی خشایار اس آر از تیک تاک بوده و کار کاملا شخصی بسته شده.

توی این آهنگ زندگی و حالات خودش رو شرح میداد و یه جوری خواست اعلام کنه که من رو قاطی این ماجرا های اخیر نکنید و من واسه عشقمه که میخونم و واسه همینم تا ابد اسمم هست و خودم رو به خاطر کاری کوچیک نمیکنم.

همونطور که میدونید این مسائل اخیر سهراب رو ناراحت کرده و سهراب گفته که من با هیچکدوم از دو گروه جدید مشکلی ندارم. همینطورم هست ولی تو این آهنگ تیکه هاییم به هم گروهیای قدیمیش میندازه و میگه با این کاراتون خودتون رو کوچیک کردین و دیگه مثل قدیم اون عنصر جاودانه شدن کارهاتون رو از دست دادین.

این حرفارو ازین ابیات میشه فهمید \"من یه اسمم … من یه سبکم... یه پا شاه کبرام اینا کبکن\" که داره به وضوح میگه که من به خاطر اسممه و سبکم که ابدیم نه بودن تو یه اکیپ خاص و شماها سرتون رو مث کبک تو برف کردین و حقیقت رو نمیبینید و این ابدیت من ناشی از وجود خودمه نه چیزه دیگه ای... و بیت
\"من نه جایزه ای میخوام نه تشکر
نه دنبال مجیزم( چاپلوسی کردن ) نه اهل تکبر
اهل اجرا، فراتر از تصور\" که اشاره به صحبتا و کل کلای سامان و جیجی داره که این حرفارو به رخ هم میکشیدنو سهراب میگه من اهل این حرفا و به رخ کشیدنا نیستم.

در ضمن این حرفا قصد تخریب ندارن و فقط خواسته بگه که کاراتون اشتباهه و من راضی نیستم... وگرنه سهراب هم با سامان و مهراد دوسته هم با جی جی و سیجل و نسیم... در اصل میشه گفت یه نصیحت پدرانه به عنوان یه عضو که با همشون خوبه در قالب رپ بوده.

البته تم اصلی ای که آهنگ ابدی داشت این بود که جواب دشمناش (به خصوص رضا پیشرو) رو به وضوح میده و میگه ساکت بودن این روزای من همیشگی نیست و فکر نکنین کنار کشیدم و یه روز من که مثه غول شدم از خواب پا میشم و لهتون میکنم. پس خوشحال نباشین که رفتم... دو تا نکته ی جالب هم این کار داشت.
اول دوتا کاور بود که هر دوشون پره معنی بودن کاور اصلی داره یه ظرف رو نشون میده که پر میشه و نشون میده سهراب هنوز هم داره کامل تر میشه.
نکته ی دوم هم اینه که سهراب هیچوقت آهنگ ابدی و لینکش رو تو هیچکدوم از پروفایل ها و پیج هاش به اشتراک نذاشت...


سه شنبه 23 تیر 1394 - 12:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | نقد و برسی تک آهنگ ابدی از سهراب ام جی | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS